onsdag den 13. april 2011

Sisse og Spookys hvalpe bliver 12 år idag.

Velkommen til min blog. På sigt vil den nok blive en erstatning for min hjemmeside (maliway.dk).

I dag bliver vores andet Maliway kuld 12 år. Sikken tiden den går. Jeg kan stadig huske de 6 små banditter Shepa, Dizzy, Sofus, Pepsi, Willie og min egen elskede Matsi. Et stort tillykke til de 3 som stadig er her Shepa, Dizzy og Willie og jeg krydser fingre for at I stadig vil være her i endnu nogle år.

Her er de lidt over 3 uger gamle
Fra venstre Pepsi, Sofus, Willie, Shepa, Matsi og Dizzy

Og her er de 6 uger gamle sammen med en ung Fay (ca. 1 år)

Jeg mindes min egen dejlige dreng som jeg savner så utroligt meget. Han havde det alt det jeg synes en border skal have. Han kun løbe solen sort uden at blive træt. Han var fantastisk i arbejdet med fårene. Når han ikke arbejdede værdigede han aldrig fårene et blik, men når kom med ind var han 100% på og havde et utroligt overblik. Og til sidst synes jeg han var en rigtig smuk dreng. Dette er det bedste billede af ham hvor han udstråler den glæde og livsgnist som kendetegnede ham i hele hans liv. Min kære lille Stumprump♥♥♥

Hyrdpr Maliway Matsi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar